Monday, October 13 @ 21:02
I THINK WE'VE GOT A WINNER!
Tema: "Aga tule ka jahti, meil on seal varemgi tibisid olnud."
Mina: "NO MIDA, MA EI OLE TIBI!"
Tema: "Kes sa oled siis?"
Mina: "Merit olen. Lihtsalt, niisama Merit."

Niiet käige võssa oma kuradi eelarvamustega. Ei, mul on hea olla. Üle pika aja, ja tõsiselt hea. Sooritaja tunne veitsvä.


Whatever you do, don't be another brick in the wall.


Täna, keset matemaatikatundi, juhtus midagi eriti sickot. Hakkasin just mõtlema enda uurimustöö teema valikule, st kas satanism läbi läheks. See oleks super töö ainult super juhendajaga (janMortis oleks tore olnud), a kord nädalas selle töö pärast Tallinna ikka sõitma ei hakkaks. Pealegi blokitakse mu plaane satanistide riitusele pealtvaatajaks minna. Tõmbasin mõttes sellele teemale kriipsu peale ja just siis hakkas kummitama The Othersi Flap Jack. Geniaalne. Mu teemaks tuleb dubstep! : >



Ja mõned ahvid on seda nii seest-välja ära proovind, et mõne mahvi pärast on nad olnud sfinksist kauem kivis.








0 comment(s)