Wednesday, October 15 @ 22:55
SUGAR HIGH
Õõõ, killer on olla. Eile sai kolmeni msnis tiksutud, ufod olid teemaks. Jama, jama, ma ise magasin nende nägemise aja maha, a täiskuu+hüperkiirusel liikuvad pilved ajasid piisavalt hirmu nahka. Mõni nikotiinik ei julgenud enam peale seda välja suitzupausilegi minna, haha. No igatahes hakkan ma vaikselt nende eksistentsi uskuma. Täna räägiti mulle tore lugu, et ma nägin juba väga väiksena väidetavat ufot. "Mina, sina ja Merili olime teie pool. Istusime niisama lastetoas, kui märkasime lähedalasuvate hoonete kohal punast tulekera. Alguses arvasid kõik, et mindfcuk, a kui järgmine päev samast kohast maa seest suur auk leiti, kiskus asi kahtlaseks."


"Honey, do you have a permanent brain damage?"


Peale kooli käisime Annuga linnas. Jaa, uue sõbra saime ka, ossist perverdi, kes järsku ligi astub ja SSSHHHHH teeb. Fantastiline. Pole küll päris see Antslast pärit bussijaama sicko, aga ajab asja ära.


0 comment(s)