Saturday, December 20 @ 00:44
FCUK DEATH, WE'RE WINNING!
Esiteks. Täna on 20detsember, which means, et Annu saab hommikul 18. May the Force be with you, cutiepie. :*


Teiseks, ilus on olla. Tantsuõhtu läbi (tagajärgede koristamine oli parem kui pidu, aint naeraks ja tantsiks ringi), kool läbi. Kodus on hea, soe. Hommikust alates olen külmetanud põmst. Joon järjekordset gripiteed, söön Annu kingitud hiina linikul olevast hiina kausist hiina söögipulkadega mingit salatit, millest vist idee järgi boršisuppi teha saab. Leidsin suure kommipaki ka allkorruse laualt, issi töö juurest saime. (Või no, sain. Phöhöhöö, paras, mu õde on 18, ta jäi ilma.) So thoughtful, thanks. Üldse tänaks kõiki, you make me feel good. Nagu oleks mul seljast kotitäis telliskive ära võetud, kergendus/rahu on hinges. Mnja, täna tegin tõenäoliselt elu ühe idiootsema otsuse, a ma tõesti ei viitsi sellele mõtlemisega praegust olekut rikkuda. Pigem korjan oma neli mustade kingade paari voodilt ära ja viskan horisontaali. Palun ärge äratage mind enne homset õhtut, te ei taha raevus king kongi kohata. Kavatsen head unenägu näha, näiteks sellist, kus Tema sees on. Praegu on mul selleks kõigeks aega. Happy go lucky.

Lähme kinno, lähme kluppi, lähme emajõkke ujuma?






0 comment(s)