Sunday, December 14 @ 21:44
I'm drunk with lust tonight.
Hell yeah ma läksin hommikul tartu tagasi. Kiirelt tsentrumisse, poodide läbikammimisel leidsin tantsuõhtu kleidi omale. Jaa, üritus on reedel, läheneb ähvarrrrdava kiirusega. Samal õhtul veel esinema ka, God, please no! Igatahes, kolme paiku võis sisekasse minna. St, võis minna statoili piparmündikakaod, millest ma praeguseks sõltuvuses olen, ostma ja siis sisekasse minna. Sõitma ma muidugi taaskord ei saanud, meeletult rahvast oli. "Punkris", nagu Lauri seda kutsub, oli samal ajal kaardipõrgu. I'll admit, sealsed inimesed on kuradi vinged. Põhiline on see, me saime hästi suure tünni beibe jeä. Hahaa. Mul on mingi lollakas tuju, aint naeraks. You're so happy, you're so gay. Peaks selle homseni säilitama, sest muidu on mu&Carolini heatujupäev jälle feil. Glögi teile, sweethearts?

chillout squad





0 comment(s)