Wednesday, December 17 @ 22:34
Ära heida meelt, sest sa ei pruugi leidja püüdjat.
St. Catharines Psychiatric Help Line, this is Nancy. How can i help you? Ehk siis teisisõnu, paanikaosakond, helphelphelp SOS. Ülehomme on tähtis päev, mul pole kingitusedki ostetud. Ideed on enamuses olemas, päevane võruskäik teostust ei toonud. I'm officially doomed. Võiks Tartusse minna muidugi, a päris ongi aega/raha. Kuigi ma tahan oma tartlasi näha, Liizat eriti. Võtaks Tannu ka kaasa ja harašoo. Vähe nõme olen, ühel mu darlingul probleemid ja ma tahan lihtsalt jalga lasta. Ta on viimasel ajal kinnine nagu avamata ümbrik, ei taha millestki rääkida. Ütleb sorry ja läheb. Oeh. I really really want to make the world a better place for him, i just don't know how.


This thing called life is made of many decisions
The choices you make determine you and your livin'.
There's a rocketship headed for truth, you better get it.
This thing called life comes to many conclusions.

You get one shot.
You either winnin' or losein'.


Arvutilaud on sodi täis, mandariinikoortest dr pepperi purgi ja kraadiklaasini (37,4 feels good). Tühi orbit dropside pakk maandus kaks sekundit tagasi sinnasamma. Ma ei viitsi kunagi pastille imeda, automaatselt hammustan puruks. Häiriv harjumus. Ja samas ka väga vajalik info, eks. Okei. Nüüd kiire koristus ja tuttuminek, saab 6+ tundi magada, JEI.

Chalice - Ku tempel <3




Ütleks, et helikopter pigem.


1 comment(s)