Tuesday, December 9 @ 20:45
Singing songs from the balcony as the city crumbles.
Hõhõõõ. Otsige mulle veel värdjam päev, paluks. Ma annan teile selle eest enda bounty ära. Ja bountysid ma luvvin. Kõigepealt see superseksikas koolipäev,"tee seda, tee toda, vasta too ära, küsi oma eelmine töö ära, omgomgomg, mul on suht head hinded praegu, miks sul pole, aa sa ei õpi." Ma olen sinust rohkem kui ühes asjas parem, aga kas ma tulen seda sulle nina alla hõõruma? Ei! Veits oli õigus ka, ma olen nii käest lasknud ennast. Kodused mate ülesanded ja vene suuline ettekanne tunduvad nii piece of cake, a tee mis tahad, ma ei viitsi. Motivatsiooni pole. Mitte mingisugustki.
My fascinating mood sai alguse füüsika tunnist, magnetism on teemas. "Mõnusalt abstraktne" my ass. Sealt praeguseni on kahtlane olek. Tantsutrenn tegi asja hullemaks, isegi kohv ja trühvlid ei leevenda. Öä. Hankige Annu, Carolin ja mu venna msni. Please save my day.


Kuidas ma end tunnen? Ei kuidagi.

Kuidas mul läheb? Ma ei tea.




Ja muidugi tuleb välja, et see olukord on puhtalt mu enda süü. Oh well.


0 comment(s)