Wednesday, December 10 @ 22:24
Those who believe in telekinesis, raise my hand.
Üksi kodus. Viimane asi, mida ma praegu tahaks. Õde läks välja, teised on kusagil sugulase sünkaril. Überhalb on olla, kofeiini üledoos ja magamatus ja ... No mõni tund tagasi oli hullem, nagu supadupa high oleks. Kõrvalseisjate hääled kõlasid kohati kaugelt, klaviatuuri kaugust oli raske määrata. Praegu on jaa naljakas, enne olin suht freaking out. Kellelegi perekonnast ei öelnud ka midagi, aint msnis kurtsin veits. Ja palusin Hentsi, et ta kauaks eemale ei läheks. Ta ei läinud.

Believe that you are just fine
Believe that you are

You'll feel so alive
You'll feel so alive


Mu inglise keele õpetaja on salajane pervert, psst. Joonistas meile täna greenhouse-effecti. Tegi ilusasti planeedi ära ja sinna tehase peale. Ma ei tea, kas tal pole kunstiannet või joonistas ta selle meelega suguelundikujulise. Võimatu oli ta arusaamatut nägu nähes mitte naerma pahvatada. Õ, praegu oleks head tuju vaja, i'm going to have another endless night, yippikiyay! Kirjanduse essee ootab tegemist ja homme on deadline.


Panen südame pastakasse ja maalin verega värsse
igast õhtust hommikuni, kui vaid mina olen ärkvel.
Kõik hinged on kustund ja ma olen süttinud,
keset pimedust mu kõrval vaid vaikus, üksindus.







0 comment(s)