Sunday, December 7 @ 04:07
To the public eye we're perfect.
Retropäev. Kella üheksast saadik olen vanu plaate jms lapanud, oioi, mis pilte ja muusikat ma ei leia. Have fun.


Kätu, Annu, ma. Eelmise aasta juuli lõpp. Ma olin pruun. Peenike ka. Sel ajal vaimustusin ma koffrist, Gärrist, alevitsillidest ja kakaost. Hullude aegade keskpaik.



Carolin, sugarplum, please, oh please, don't kill me for this. Merko-ajastut ei tohi ometi ära unustada. See tegelane seal pildil ongi Merko, "kes tuli kapist välja, mees->naine". Tagapool oli väike taustalugu ka kirjas. Piisavalt pervo ja ajuvaba, et mitte mäletada. Sika Miku pani pihta selle muidugi, ajalootunnis. Oh seda paanikat. Imelik, et ma seda mäletan, a see pilt on tehtud peale viiendat tundi vene keele kabinetis. 2006nda aasta novembri keskpaigas. Aasta põhiteema.



Te võite naerda, ma küll naersin. Piisavalt ammused ajad ka, et mitte põdeda. Plaadile on kirjutatud "Esimesed meie reidikad". 20.05.06. See peaks 2005 olema, me panime nimega võssa. Whoaa. Igatahes olid meil "fotosessioonil" pulgakommid ja "tattood" kaasas. Paar seljakotitäit riideid ka, otseloomulikult. Sellel pildil on mul esinemiskostüüm. Kusjuures hiljem sain toonaselt tantsuõpetajalt, Annelalt, pragada, et esinemisriided on ainult esinemiseks. Ooooops, my bad.



See oli esmaspäev, 27 august 2007. Kätu, Annu, Martini ja Janega. Linnatšill, Jackassi vaatamine jms. Kunagi ei lähe meelest see nägu, mida Annu tegi, kui Tamula rannast roosa kasutatud kondoomi leidis, haha. Loved that day. I really did.



Mu juunihommikud, 2007. Need, kus kell kuus hommikul piparmünditee tassiga välistrepil istusin. Chalice'i Boing! tiksus vahetpidamata. Selle pildiga ei tule üldse eksamiajad meelde, ainult päikese ja Sergio Tacchini "Donna" lõhna viskab ette. : >



Playback show 2007! Rob Zombiet tegime, Living dead girli. Paras feil oli, me polnud proove teinud, niiet ma ei suutnud laval tõsine olla. Zumm-zumm-zum-zum-zum, zum-zum-zum-zummm olin aint alguses, psst. Mario/Priit/Jane/Annika olid koosseisus vist. V i s t.


Kas ma olen unetu, kui kell on juba viis läbi ja ma pole ikka veel väsinud?



0 comment(s)