Sunday, January 11 @ 02:33
In between days.


Tuim päev, üritasin korduvalt enda kohustusliku raamatuga hakkama saada, useless try. (Sisukokkuvõtte järgi sick teos, tüüp on nõus piimamehe ametikoha eest mõisnikuga enda naist jagama. Mõistuse defitsiit, privet.) Tunde oodatud filmi suutsin vaadata ehk 20minutit, seni, kuni ma pitsa hävitatud sain ja õde koju tuli. Ma oleks Merka asemel minu ja/või arvuti siit toast ammu välja visanud. Rängaga häirin ta kvaliteetund klahvide klõbistamisega. Kõrvaklapid ka maksimumtugevusel, kunas ei oleks eks, aga ma ei usu, et tal midagi Eskimo vastu olla võiks. Vähemalt pole ta mu suunas veel midagi loopinud, sänks darling! : *


sest et sõnad on sõnad on sõnad on sõnad on ilusad


Närvid läbi nagu politseikoeral, iga mõne minuti tagant vaatan kella. Miks ma ennast üldse väsinuna ei tunne? Viimane aeg, äratus on 4,5 tunni pärast. TT - traditsiooniliselt tartusse (mitte Tamar Teemo/Timmu-Tammu ja muud variandid). Täna kavatsen ma tõesti sõita, oleks aeg õppima hakata. Nõme poseri tunne on. Et mind on rulaga nähtud, aga midagi lauaga teha ikka ei mõista. Samas ei taha üldse sisesse liikuda, seal pro'd koos, vb naerdakse julmalt välja. Enesekindlus voolab üle ääre, hell yeah.


so take a step back
and a breath in
let it out now
put your chin up
you can do it tiger
you a man now
and in your dream it's time to do the best you can now


Läbi aegade üks lemmikuid, pörf.



0 comment(s)