Friday, January 23 @ 00:09
Whole lotta love.
Koolipäevad peale paari puhkusepäeva kodus on kohe niiii palju ilusamad, see ei ole mingi kalamehejutt. Ilma spikuta sooritatud muusika töö, see midagi spetsiaalselt erilist. Oh c'mon, isegi Meelis teeb maha, kuigi temast seda ei usuta, ta ninnunännu tubli noormees. Kes ei tea lihtsale ajalooküsimusele vastust, Ida-miski oli õige, tüüp pakkus Lääne-miskit. Tal olid variandid ees, haa. Niiet sel feilimisel oleks isegi mina punastanud, ning uiui, seda juhtub harva. Aa, ma ei tea, mis vallast küsimus oli, ega ma õigusteadust õppima ei lähe. Jätame selle Ennale. Nigga please, ära hakka draamat otsima sealt, kust leida võimatu. Enna vastu pole üldiselt midagi, lihtsalt miks peab igas kuradi tunnis igal kuradi teemal võtma sõna „minu sõbral.. minu ema rääkis..“ ?

a teen seda, sest sa oled kitsa silmaringiga piraat


Tantsutunnis vaatasime Koolitants 2008 videot. Ma oleks pidanud silmad kinni panema, mitte kõike näidatut endasse ahmima. Samal ajal, kui mingi tüüp tele-ekraanil lavanurgas klaverimängu imiteeris, genereerisin plaane, kuhu ja kuna ma tantsima tagasi minna saaks. Ma vajan trenne, liikumist, kodusest suusatamisest ei piisa ja muud siin kolkas teha ei anna. Võrkpalli ehk isegi saaks, aga god knows, seda ma jälestan.


From the left to the right like a stereo
Doing like this
Throw your arms in the air
All my soldiers from the front to the rear
Doing like this
Throw your arms in the air


And the best part of the day comes here. Koolist jalutasin tuimalt alevisse, selmet koolibussi oodata. Osaliselt lootsin vennat näha, sest mulle tundus eile vastikult, et we’re losing it. Kusjuures nägin ka. Ja tapsin tema ja Lauriga veits aega. Ei mäleta, et enda klassivendadega 8ndas puhas huumor olnud oleks. Mul olid mõned vabad minutid alles, niiet mingihetk hakkasime Hentsiga ta kodu poole jalutama, mööda otseteed metsa vahel, jippikiyay. Ull tõmbas kindaga üle mu lumiste juuste, bussijaama jõudsin ma nagu läbivettinud kass. Ta on ulme, et mind ikka veel välja kannatada suudab.


All the people, they just wanna have fun
Stupid suckers are so fucking temporary
Me and my crew, we're walking down the street
But you can't beat the beat, the beat, the beat, the beat




0 comment(s)