Thursday, February 19 @ 00:33
Wake up, face the reality.
Mu ajalootund oli kena. Klapid peas, silmad akna poole suunatud, paber ja pliiats käes. Lund sadas, pehmelt, laisalt. And then it came. Arusaam, et ma olen täpselt samamoodi seal varemgi istunud, laul oli sama, isegi fuckin harilik oli sama, millega ma üht pilti joonistasin. Võrreldes novembriga on muutunud täpselt.. mittemiski. Mul on lumest kõrini, andke mulle päikest, lööge mind kevadega südamesse. Nii, et armastus voolab mul rinnust.


kolm kaks ükskõiksus, kirgastunud mõistus


H'st nii palju, et mul on jätkuvalt tunne, nagu oleks mind terve aeg petetud. "Ma ei tea, mida ma sinuta teeks." Truth my ass. Kuidas tal küll nii palju viitsimist feikida oli?


Miks Sa kardad?
Kas Sa kardad surma saada?
Sa oled minu jaoks niikuinii surnd.


"Sa oled täna nii elav!" Aitäh, Maive, you really made my day. : )


0 comment(s)