Saturday, June 20 @ 19:02
Je fais les choses.


Iga-aastane ränk periood, kõik need lõpetamised ja üritused. Eile läksime kõigepealt kätu (jah, sa olid vägaväga ilus, sugarplum) kooli, prioriteet v nii. Andsime kiirelt lilled ära, sest tund aega hiljem pidi vastseliinas olema. Hiljaks jäime ikkagi, siseõue traditsiooniline lõpetajate rivi oli äsja laiali valgunud. Imelik lõpetamine, ma nii harjunud, et läbu toimub kirkal. Võib-olla oldi seal ka, dunno, me liikusime ruusmäele. Ametlikult jaanipäevale, kus rahvast jagus igale poole- lõkke äärde ning mäele grillima ning ati'pilte tegema ning ürdimeistriga peitust mängima haha. Steni poole läksime neljakesi, merka&kadiga. "Kohe magama! Ma võtan teile malga! Kuri onu tuleb üles!" Kuradi naljaka kõlaga kõne. Andsime kõrgemate jõudude ees alla, läksime neljaks tunniks tudile. Hommikul võiks kohvi juua siiski, hell yea meil vedas: merkal oli kolm nescafe 3in1'te kotis. Istusime oma tassidega õues, kõik hommikud võiksid sellised olla. Tanel tuli järgi meile, käisime kägode pool (kadi plz, sa tead, kuidas tegelt asjad on), missos poes ja kaheks sain koju. Senimaani pole magada jõudnud, kuigi jalad on nii läbi ja mõtlemine üsna sodi. Kissitan silmi, päike tuli mõneks hetkeks tagasi. Võtta läätsed ära v mitte? Pigem mitte, perekondlik grillipidu kätlini auks tuleb lähitundide jooksul maha pidada ja kes seda teab, mis õhtul saab. Midagi väga keerulist ei tohi, sest homme on võruz merka lõpetamine. Oioi, catu laadaplaan tuleb samuti teoks teha. Jälle hakkab tunduma, et keegi võiks ööpäeva pikemaks venitada. Sellegipoolest mulle meeldib see maraton, ma ei saa kurta, mul ei olegi millegi üle kurta.

õige suvi on lõpuks ometi käes&ma tunnetan seda iga rakuga.

/ 21.33 alan helistas. ma ei tunne ennast veel elusana, headööd.


0 comment(s)