Saturday, August 29 @ 03:18
ABSURD
Andke mulle palun paarsada tuhat, mul on enda toaga nii ilusad plaanid. Enamuse tänasest vedelesin sisustuskaubamajades ja ebay'des, kusjuures leidsin pöörfi kaelakee. Mu emme on ebay vastane, niiet anni palun tule ruttu koju&aita mind välja, ma ei suuda olla ilma selle ketita enam!
+ tegin veel neid isiksuseteste, läbivaks jooneks on ajakirjanikutüüp jehuu. Väikese tüdruku unistus (kosmonaut ka haha), nüüd on üsna pohui, nüüd ma vaatan kaugemale. See tädi, kellega tlnast tartu sain, ütles korduvalt, et ma rohkem selline eka-tüüp. Awesome mcawesome, keegi pole veel nii ilusasti öelnud. Täna öeldi veel üks kord eriti nunnult, a see on saladus. Ssssh.

Ma ei taju siiamaani. Kui mina räägin, vastab ta napilt. Kui ma rääkimist ei alusta, siis mingihetk alustab ikka tema. S, miks mängid nii?

Googeldasin pooleks ennast, a ikka ei tea, palju carbon monoxide'i on keskmiselt jointis.

Pole halb olla ega kurb olla ega väsimust, on lihtsalt hämming, mis toimub, juba on kakskümmend üheksa v? Oh god why.

Hendrik, sa oled see, kes jääb : DDD

// siiamaani tunnen pealiskaudsena ennast nende nike kickside pärast. liialt ootamatu reaktsioon ilmselt.




2 comment(s)