Monday, August 10 @ 03:21
Dopamine.

Esiteks vabandust, et mul pole aega olnud. Pigem enda kui teie ees, sest augustimälestustesse jääb nüüd mõnus tühik. Nüüdseks olen 28+ tundi kodus olnud, elu on igav ja mõttetu. Ma ainult magan&magan&näen maune unenägusid. Piisavalt pikk aeg, et selle nelja päevase tlna tripi detailid ununema hakkaks, a nii ei või ju. No võtame esimese päeva praazdniku, meid oli u 25, kuigi inimesed vahetusid pidevalt. Ma olin eriti rahul anni, marteni, brandoni ja nooda pärast jehuu. Mäksu-katu peretülid, mingi neonetlase leidmine (holy shiz), shutter (garli, u failed, see oli naljakas) jne. Iga öö vaatasime õudukaid, kordagi polnd õudne. Veidrad päevad olid. Eriti see koht, kus ma m'i ipodist lugusid keerutasin, kui j&m teineteist leidsid haha. Murulahing kanutis, norma propellermüts, kabelahingud, bluedrakon, omegle naljad.. A seda kõike oli nii palju. Tannuga käisime, kesklinnast bussijaamani välja. Käevangus, mu daamid&härrad. Vahepeal võtsime inimesi juurde, selle tulemusena tekkis teed blokeeriv kombain. Päev enne äratulekut sain uued sõpsid, kes lampi ligi astusid, oo tsau. Sanders&madis olid vist, ehk kuuleb neist veel. Ma mäletan küll neid emotsioone, lihtsalt kirjapanek on keeruline. Kojutulek oli üsna kurb, kuigi see võidusõit mu&jane ning lauri&tannu vahel oli mahe, me võitsime, nad teesklesid, et võitsid. Üks tüüp andis meile oma kontakti ka, juhuks, kui suvel tööle tahame. Igal juhul oli väga väga lovely oleng, aint et pilte oleks võinud teha.

+ ma leidsin ühe silmarõõmu sealt, tõtõtõtõõ.
+loen nüüd kivirähku edasi, mille ma alustasin eelmisel tlnatripil joosepi pool ning seekord koju kaasa sain.

feeling: way too jealous : (
listening to: pharoahe monch- free
drinking: neljandat tassi kohvi




0 comment(s)