Saturday, August 15 @ 00:25
Johnny is dead.


Neil on hetkel seal põhitöö&ma istun kodus. Veida on kahju, mul mitu aastat järjest leigo üks augusti tippe olnud, see oleks mul vast viimaseks korraks jäänudki. Kõik need puuriitade-heinahunnikute põlemapanemised, kurjad köögitädid, need kaastöötajad seal mäe peal. Suits, küünlad, vali muusika, diskooo. Tõtõtõtõõ, jõuluti tuleb veel eriti suur leigoigatsus peale. Jea, veida on kahju. A ainult nii natuke nagu on maad pöidla ja nimetissõrme vahel, sest ma tõesti, tõesti ei taju enam kätlinit. Kuradi kolmeaastane, käib kisendades ringi, et "merit ei tule, tal on vaja tallinna trippida juuuu, tal emme laseb ka muidugi nii teha kogu aeg!" Tulistab samu lauseid, ise mu emsi meigikreeme otsides. Kui lamedaks sa veel muutuda võid öäöä. Haha, eriti suurejooneline jutt tuli veel eile: "sa ei pea meie mittesuhtlemise pärast oma leigot ära jätma." Tüdruk, mida sa ometi ajad, maioleks uskunud, et sa kunagi mulle nii vastukarva olla saad.


kas tahad vaenlasi või võidelda kõigega
pead ise mõistma, kui tahad, et sind mõistetaks


A naljakas on see, et mul üsna pohui sest draamast. Mul teised mõtted pea sees, v siis õigem öelda inimesed. See on halb vist, ma tundetu, a mis teha. Meeled on klaarid ja miski muu ei loe.

Neljateistkümnes on, oh god why, mul niipalju veel teha&kõikjale jõuda&kõiki näha. Can't wait till sunday, when we're back in tln!


mood: happy as hell
listening to: Claviq - Psychoteque
drinking: jäätisekokteil


1 comment(s)