Thursday, August 20 @ 00:41
Psychoteque.
Tõtõtõõ, jane räägib juhiga obinitsast, mul tagaistmel hea rahulik kirjutada selle paberi teisele poole, kuhu pühapäeval "i kill people" lüürika kritseldasin, sest soz, joosep, ma unustasin selle kodus pähe ajada. Pühapäeval saabusimegi, tartusse saime eriti khuuli tripibussiga- nad lasevad kuuekesi mööda eestimaad ringi. Mulle küll meeldis seal taga ulmetüüpidega kaarte mängida, meil ühiseid tuttavaid jne. Oleksid meid tlna viinud, a tartus ootas fitshop! Järgmine onu viskas meid 10km enne linna maha, ma veel naersin, kui lauril veida enne sama juhtus. Pildiküla, ma vihkan sind öää.


shall i continue where i left off?


Ma ei suuda listi teha, kes esmaspäeval kohal olid, tagaaed oli nkn põhiline. Vaatasime usaini jooksu, üritasime orphanit vaadata (eesti keel eeo eeo), a sellest ei tulnud midagi välja. Filmibitch. Feel me bitch. Tannu käitus idioodina&maiviitsind enam toas olla&läksin telki, mu tekk oli seal ju, ma kade, ei tahtnud mihklile rä anda. Ei kurda ka. Vahepeal solvus elari mu pihta, väga. Ära otsusta minu eest plz, alati ei saa sinu järgi elada. Samas kolimine ei aitand, telgis ei saanud samamoodi magada. "Kõik on ägedam, kui liliput sind seda tegemas filmib." Marmor pole kivi ja põrandad ei pruugi olla laudadest mhm. I'm invincible like bruce willis in the movie invincible. I'm invisible like.. well i'm not really invisible.


lesson learned, wish me luck
soothe the burn, wake me up


Lõuna paiku reetsime lauri&joosepi, sest läksime bussipeatusesse ja edasi poodidesse ilma nendeta. See ilus tüüp oli reedes, nüüd kahetsen, et pilti ei teind salaja. Karmavõlg. Eriti sick olek oli, ükshetk tahtsin südant välja oksendada, sest ta lõi imelikult, moment hiljem keksisin ringi ja leiutasin plaani, mis juhtub, kui kontrolli eest põgened, a sul on tegelt pilet. Siis kõlas see hästi, täpselt nagu pitsategemine, maitses veida taverna francescana moodi. Rahulik õhtu, puhkasime kõigest, tln on spa jea. A ei puhkand koguaeg, lauri rääkis köögis õuduka mulle, pärast lebos läks teema edasi. Laes oli vaim&akna taga oli vaim&peaasi, et varbad teki all oleks!


come back come back
don't walk away
come back come back
come back today


Teisipäeval ärkasin pool kaks, pannakatelõhna peale. Nii hea nii hea. Teisipäev oli pesupäev, teisipäeval käis junior külas. Tegelt on ta vist kristjan, a ma ei hakka riskima. Võitsin teda kabes hell yea. Järgmisena laurit, ma võitsin võitmatut, niiet mihkel, sa eksid hehe. Anni tuli veidaks pelgulinna, aint temaga saan teatud inimestest rääkida, ülelaskjast ja cutiepiedest. Anni, miks sa nii kaugel oled mäu. Mitte, et mul midagi mari vastu oleks, a oleks võind ikka ta sinu vastu välja vahetada, miks tema ööseks jäi. Nelja paiku öösel tulime mäkist, tomi pole kusagil, mari lebob. Samas on kõik naised marid, a sellest ei taha ma rääkida. Igatahes magasime me ülejäänud risti madratsil maas, kella seitsmest, sest enne oli ninja ja jänku ja racism-is-a-crime-crime-is-for-niggers! Pluss veel randomhuumorit, friggin nice. Välja arvatud see, et ma pidin linnaminekuks kell kümme ärkama. Liisu liisu liisu, su mälestusfilter on ikka veel taskus. Sa nunnu, jonna ka. Ja rootslased! Üsna huupi tuli hook kohale, üritasin wow-efekti varjata, õnnestus i guess. Õigel hetkel tuli päike välja, ja siis? Pidime me rä minema.


sound of the drums
beatin' in my heart
the thunder of guns
tore me apart


Enne minekut oli rängem eelaimdus, something's gonna happen, something's gonna happen, tegelt oli kõik parem kui arvasin. Lahkumine pole veel nii masendav olnud, nutumaik oli suus. Asi võib kuupäevas olla, me nii palju seal olnud, a nüüd saab suvi otsa, koos suvega need tripid. Veider. Isegi marie uuris, kuhu ma lähen ning vastust kuuldes ütles "tule kohe koju tagasi." Jaa jaa jaa, ma tahaks, aga ei mängi välja. Ülehomme ehhf, seda ei tohi käesti lasta. Seal on kaur. Ilmselt siis ka jane. Maiusu mihkli tulekusse, see on olmeebakõla. Whoaa, või otsin enda vanad tuttavad üles v siis täiesti uued. Eks näis.


i'm not like them
but i can pretend
the sun is gone
but i have a light
the day is done
but i'm having fun


Joosep, su prillid tripivad võrumaale, andekz.
Me mandri-eesti keskpunktis hetkel&ma tõesti ei suuda juhiga suhetest rääkida.

// nüüd kodus, joome šampsi, mul raske silmi lahti hoida ja öäöä headööd.




0 comment(s)