Sunday, August 2 @ 02:46
Refined palate.

Linnas oli hea. Kätu meisterdab süüa, ma teen tavasuitsust jointe, vahepeal parandame arvutit. Paras show. Jookseme vihmasajus õllekasse, sest me ei ole seda varem teinud. Käime toidupoodides ja teeme kätu koolivendadele ka show'd. Tsirkust ja leiba! Nii neetult mahe on kahekesi linnas, selle hullumaja (loe:kodu) vastand. Suviti ei kuule ma siin enda mõtteidki, a see on vana teema. Eile istusime niisama kaheteistkümnest poole kolmeni telefonikõlari ligidal, tsau garry. Ma käisin öösel veel korraks väljas, kui aru sain- kaks pikka aastat, mil ma pidevalt muutumises, aint gar on stabiilselt minuga koos ses metamorfoosis. Wooo i love u. Kätu, sind ka, ma saan sulle kõigest rääkida ja see peab olema hea märk. Jätame sentimentaalsused&lähme nüüd raksu.


smile like u mean it


Täna tuli tuju joonistada, seda pilti, mis kunagi inglise keeles alustasin. Homme lõpetan vb isegi ära jehuu. Eii, see pole mingi šedööver, lihtsalt ainsad mul lõpetatud tööd on jäänud kunstiklassi kaustadesse. Mul ei ole skilli ega järjepidevust, sellistest asjades vähemalt mitte. Samas sul pole sama omadust teistsugustes asjades, ükspäev oled nii armas&teine päev unustad enda. Ma poleks tohtinud sind tookord idealiseerida, jah, minu viga. Aga sellegipoolest ma ei viitsi enam.


wave goodbye

wish me well

you've gotta let me go


feeling: kontrollin olukorda jea
listening to: Caspa - Essential Mix 11.07.09
drinking:
sidrunivesi



4 comment(s)