Friday, August 21 @ 08:49
Ring hakkab algusest.
tom ütleb:
*tegid blogi privaatseks ja?

Ilmselgelt ja, a kuidas sa juba hommikul vara siia sattusid? Igal juhul olen ma selle invited süsteemiga rahul, reaalselt sõbrad saavad lugeda (tsauuuu joosep), a eile käis mihkel siin and well it suckeddd. Ta luges varem liisi-lupsu blogi, polnud just vaimustuses. Halb uudis on see, et meil veida sarnased postitused, kas sa ei leia?


jo need riimid on ajast maas
sest et räpin vastupäeva
et jõuda tagasi vanakooli
ja elustada ta iseloomujooned


Ma pean võimalikult ruttu valmis saama ennast, siis saan autoga trtu. Edasi liitun inimestega ja tuleb see, mis ma olen kaks aastat oodanud, festar! Kuidas ma saan sellise tempoga valmis saada, ma pole täna kohvigi joonud + pluss mu kirsitubakas on vist nähtamatuks muutunud. Ma eluga rahul, juba sellepärast, et carolin on. Soz, et seda kuigi palju välja ei näidand, ma su üle õnnelik miska! Paasapäevadel ehk siis surnuaias joomisel võib ka mehi leida haha. Mis veel parem, nv jooksul tulevad joosepid tartusse. Eestist tartusse suht suur samm tulla ka.

Ma ei saa enam norma&lauri rääkimisviisist lahti, see hääletoon saadab eilsest õhtust alates, see nõme, kuid ma ei lase ennast heidutada, ma ehhfile. TÕTÕTÕTÕÕÕ I LOVE LIFE!


1 comment(s)