Wednesday, September 30 @ 23:49
Aces take your time.

Eile. Käisin linnaz veidi, leidsin pöörfi tapeedi jne, otsustasin, et mu tuba võiks nüüd päris mu omaks saada. K-rautasse (see ei ole bauhof, see ei ole bauhof, fcuk ma need sassi ajan) minnes läksin bussipeatusest mööda, kusagil kummalise nurga taga passisid kaks veida hiphoptüüpi, järsku ütlevad samal ajal mwuaaaa. No mida, kuidas saab üks sõna nii kaugele levida? Hämming. Näed, carolin, mul oli meeles see üles kirjutada, seal kiigul veel mainisin sulle! Siis, kui ma sulle esimest korda viitkat tutvustasin, enda akent (piilunurk haha) ja kõike, mis sul nv üleelamiseks vaja läheb. Vedelesime matemaatikavõistlusega põrandal, mohhiito ja idiootne (kuid säästlik!) vessutegemine. Kassinaljad, eriti eriti random. Mulle meeldivad märksõnad, siis ei saa kõik aru hehe.


you look well suited like you came to win
lust, spite and malice, your degrees of sin


Mulle jõuab alles nüüd kohale. Kolmapäev on. Homme neljapäev, peame tegema selle kaheminutilise performance'i laval, millel kindel kuju puudub, ehk improviseerime, alati parim variant olnud. Ikkagi veida närvis. Ja reede, oh reede, õpetajatepäev mul 7/8/9 klass inglise keelega, lepp proovis hirmutada oma "nad ilmselt astuvad sust üle"-jutuga. Loodab, et nalja saab vähemalt, ma küll ei viitsi asjalik&tige pedagoog olla. Peale seda ilmselt kõik viitkale, reede tähistamine+mul sünts. Marten saab ilmselt tulla, god i miss him. Pea kõik põhilised kohal, a liisu ei saa haapsalust kohale, peab tlnas uue peo tegema! Kuigi isegi tom tuleb saare päält. Ah võiks neljapäeva üldse vahele jätta, kuidas kõlab?


my greatest gift to you is a dance floor
free from insecurity


Vahepeal kiskus olukord väga üle käte, self-esteem status:0% , but now we've got our things straight and it's all good. Üle 22 päeva, miška, ma annaks küll sulle enda palavikku su alapalavikule juurde, mõlemad saavad kasu. Sümbioos!

THIS IS DEFINATELY MY YEAR!

blogi sai ka aastaseks just vist.


1 comment(s)