Tuesday, September 8 @ 20:35
Catacomb kidz.

Haha, ta küsib vähemalt iga päev, kuidas mul läheb v kuidas mul on. &enamuse ajast ma ei vasta. Sest ma ei tea. Lebooo!
Hommikul näiteks läks halvasti. Ma meister asjade kaotaja, st tunniplaani jms asjadeta läksin kooli. Väga fuck ya'll tunne oli.
Tund hiljem hästi, kui teada saime, et koolist enne ühte minekut saame.
Inglise tund.. ilmselgelt halvasti. Sa motiveerid rängaga õppima, kui suvalise koha pealt me sõnavara mõnitad & kui ma ütlen ülima s a r k a s m i g a "ma ei tea, mul nii kitsas sõnavara", siis noogutad kaastundlikult. Paras captain obvious ka, ma ei taju sind. I loved my english classes, why is this happening to me?
Ameerika raudtee, catu pool kohvitassidega oli enesetunne mahe jälle. Vähemalt ei pannud täna hapuks läind piima kruusi lisaks. Täna leiutasime kussute, see on verb, varsti ekist leiate mhm. Sain kodulooma ja maeiteamisveel, valus oli naerda lõpuks. Suht veider, kohati oleks nagu kaks eri seltskonda olnud. Homme parandab asja, homme on aega. Otse pärast kooli c poole, sünnipäev jehuuu. Miška : ) )

Keegi ei taha 18 saada, niiet palju õnne, eivz, sul peaks praeguseks 32km oma sõduri baaskursuse tripist läbitud olema!

Viimased päevad on puhtalt metro ja vainola omad, see ei ole loogiline, a las asjad olla siis nii, sest hingel hakkab hea.


su korteri õhus on suitsu ja odekolonni
kuid kõik see on sinu — ma ahmin end hingetuks


Päevad koos: 0




2 comment(s)