Saturday, September 5 @ 19:17
G l a m m a.

Esimene nädal kooli on läbi, a mul on tunne, et see tasapisi suve jätk. Kõigil viiel päeval jõudsime peale tunde planeerimata sinna salakohta, milleni hommikust alates tunde loendasin. Bro'ga vist iga päev&caroliniga.. kolm päeva. Ei, kokku tuleb neli, sest ma olin eiletäna ka ta pool. Löhverdasime ringi, tegime salakohast ametlikult m e t r o o. Haijaaaaa, my spoon is too big. Meisterdasime sinna kiigu, keegi ei julgend katsetada. Oleks redel ka tulnud, direktori katusel oli üks, a me pole kriminaalid. Me rohkem nemirofikoksiga filmigroupied, eile vaatasime "orphani" rä. See oli tegelt liiga ebareaalne, pluss miks vaja jätta inimestele muljet, nagu eestis hoiustatakse 33aastased psühhosid, kes maskeerivad ennast üheksa-aastasteks eesmärgiga kasupereisa võrgutada ja teised vasaraga maha lüüa v põlema panna. Veida vaimujutte juurde, ikkagi oli c ainus meist kolmest, kes õudukat nägi, kus kaheksa jalaga koll peidab ennast autosse haha. Hommikul sain klaaspurgirünnaku pähe, elan veel, tänan küsimast. Aint sogasem on olla, samas see võib olla ka ilmast, mis sa arvad? Selle peale mõtlen hiljem, praegu on vaja koolimajja vanaema big b'day partyle sättida ennast. Mulle meeldivad need kleidi&kingade peod!

inglise õpetaja on fag, küsib ilmselgeid asju&sunnib peale briti inglise keelt.
kunstiajalootüüp on tore.

verka, miks nii vaenulik, ma ise lugesin su supersalajast blogi, ega ma seda "tervele alevile" ei jaganud. : D


13 comment(s)