Monday, September 14 @ 00:12
Game time.
let's rewind thiz shit


Ma nägin täna midagi eriti kummalist. Internaadilapsed sõidavad nagu ikka pühapäeviti tlnast bussiga kooli tagasi. Tagapingis istusid 15a tsikk ja 17a poiss, kes nägi üsna 13 välja. No igatahes nämmutas mingi pisike koolivend, kuidas nad suudlesid vms, veida aega hiljem üritas poiss tsikile kätt ümber panna & hoidis ta käsi enda peos. Seda oli armas vaadata niikaua, kuni tüdruk tund-paar hiljem poissi kätega taguma hakkas. WTF. Naeris jne. Tüüp, üsna kössis, vastu ei löönud, ainult sisistas läbi hammaste "litsss". Ma vaatasin just sel hetkel talle silma, whooaa, ulme pilk, midagi asjata karistada saanud kutsika ja raevus metslooma vahepealset. Tüübil oli tsiki suhtes ülim pettumus & mul oli niisama rängaga kurb.

Melanhoolia. Ma olen kodus.
Jehuu.

Ma eelistaks tagasi tlna minna, isegi kui see võtab 6tundi trippimist läbi rongiluule-rapla jne.
Annu, sniff! Muumiorunaljad "mulle meeldivad sabad, seal on tutt otsas" stiilis, ebareaalne huumor. Ei suuda vaadata enam myy'd + ta pisikesi sugulasi haha.
Rahadilemma.
Kauri kohvi pausid.
Polymer.
Marten&kanuti aed, ta nii vägev.
Nii palju niisama lebomist, veel rohkem puhkust kui tavaliselt.

Too bad u missed it, c!

Päevad koos: 5,5



2 comment(s)