Tuesday, September 1 @ 00:19
I wanna wake up in a city that never sleeps.


Enne sain priiduga köögis kokku, esimene lause oli "kauaks seekord koju jääd?" Eile-täna viimased vabad päevad, siis ka ei saa sõbralik olla, öä. Muidu on hea olla, muidu olin annu pool, tähistasime tema jaoks töö lõppu ja minu jaoks suve lõppu. Tegelikult ei, ei tohi rääkida suvelõpust, mis sest, et need kolm kuud olid ületamatud. I've no intention to be a crybaby, so fuck it. Jea. FUCK IT.
Eile rääkisime sellest väljendist isegi, annu rõdul. Carolin oli ka veida seal, selleks ajaks oli jane läbikülmununa (?) kodus. Üldse nägin palju tuttavaid, õpetajad liinibussis, kera siim alevis jne. Kui annuga konsumis pitsa&friikate järel käisime, kohtasin isegi timmutammut, top that! Mõned asjad ei muutu mitte kunagi, a samas teised teevad kiirmetamorfoosi. Catu, sina. Kui me päeval korraks õues käisime, oli mul juba ulmehämming. Ladusid võõraid nimesid&võõraid seltskondi&käitusid.. no mitte nii nagu catu varem käitus. A mul võtab harjumine aega, plz anna mulle see aeg!


and I thought it was strange
you said everything changed
you felt as if you'd just woke up


Enesetunne on üsna wasted, magasin korralikult vast mõned tunnid. Oli vaja öösel stepperi peal vastupidavust proovida&simpsoneid vaadata (hell of a pointless osa oli muidu) ja rääkida neid salaasju, mida ma sain rääkida ainult annile, kuid nüüd on annu ka jälle meie päralt jehuu. Kell üheksa pidin jõudma, kell kümme jõudsin alevisse, hents ootas seal ees. Kummaline on ta kohta jälle venna öelda, vahepeal polekski nagu ärakadumist olnud. Aga ma tean, et on, sest ma pole temaga enam justkui harjunud. Ei julge midagi öelda, see on üks asi. Aga et ei oska.. whoaaa. Igal juhul trippisime mööda alevit kolmekesi parajalt kaua ringi, kell oli neli läbi, kui eri suundadesse liikuma hakkasime. Otsisime ostjat, saime tanklas istumise bänni jms. A minge te ka oma dirtyhumouri ja arnolditega haha.
Kahju, et sa sama oluliseks muutuda ei saa, nagu varem : )


smile when you think of me, the pain will go in time
i may be alone with fear in my mind






0 comment(s)