Thursday, September 17 @ 23:58
Taking me higher.

Ma siin ehitasin tasapisi. Patjadest & tekkidest & vessarist & kohvitassidest pesa, õpikutest ka, a need avanesid neli tundi hiljem. Oli mahe. Vähemalt seni, kuni kõik pereliikmed maurama tulid, et mis sinust saanud on merit, mis sinust saanud on?! Hingake rahulikult sisse/rahulikult välja.. Paarsada korda. Sest selleks ajaks saab süsi läbi hehe.
Mitu koosoldud päeva on? Hommikul peaks üheksa saama vizt, a nüüd on üle nädala täis ning ta võtab vabamalt. Metroo mõjub ilmselt nii, kui muud pole teha peale märja t-särgi show p l a a n i m i s e (well u failed wooo), moshimise ning läbi vana autokummi (see mu ja c endine kiik) kaigastetoigastetokkidekäbide pildumise. Täna naersin üldse kahtlaselt palju, esiteks oli kaile nii sõbralik täna, et hea hakkas. Annu on haigena (mul sulle homseks midagi, miška!) kodus, seepärast istusin füüsikas mariga- jah, mikromaailmas elab horton. Mu füüsikaalased teadmised on hetkel nullilähedased, a ikka vaja tasakesi itsitada. Kunstiajaloos on vaja nii rääkida, et õpetaja arvab mind temaga vestlevat. Ja trepil on vaja komistada, teel alevisse võro kiilt purssida ning ainikilt uurida, kui palju ta kussutemisega tegeleb. Absurd! Soz, lauri, a ainikil pole midagi viga. Üldse mul viimaste päevadega eelarvamusi purustatud, lipode ja nende spordipoiste kohta näiteks.

Homme toimub ilmselt väike erapidu rahu tänaval vms, metroo asemel. Khuul!

+ vaata see üle!


the wind strong enough to lift you, kite-like into the blue



2 comment(s)