Monday, September 21 @ 20:11
Victoriously.


Külm õhk, soe vesi. Meil oli grillipidu sõpsidega & ma käisin ainsana ujumas, koos george pettitiga. Ma soovin, et see poleks olnud uni.
Lampar tüüp EOS'is koledalt alenderi laulu esitamas, arvasid, et rannap ei tunne ära jep. Noh, ma pean tõdema, et sa oled idioot. Ma soovin, et see oleks olnud uni. Kuigi mille muu pealt see saade ikka elab, STAND UP COMEDY nagu ütles mäksu väga kaua aega tagasi ning veider, et ma seda mäletan. Terve päev oli sinnapoole, inglise õpetaja vihkab meid ilmselt praeguseks, a mis ma teha saan, kui alluuu nii naljakas on haha. Ah ja ma ei suuda olla solvund su pihta marco, vahel on kahju väljaütlemiste pärast, a ma ei saa parata, et mul selline omanditunne on. Leian selle niikuinii khuuli olevat, niiet deal wiv it cupcakes!


whenever i'm alone with you you make me feel
like i am young again whenever i'm alone with
you you make me feel like i am fun again


PS! Ümbrikus kingituse juures olev kiri oli väga väga armas. Mis sest, et süntsi meelde tuletas. Varem ei hoolind, nüüd homse ees kerge elevus. Ette teada, et hea päev- pärast kooli kaile poole sleepoverile, teeme kirjanduse jaoks fausti filmi rä, täna raamatukogus tulid oioi mis ideed, margareta on suitsiidne&mefistofeles on koba&saunalaval peab ikka palav olema. Hästi läheb, tuleb näidendi jaoks inspiratsiooni, mille koos k i v e s t i g a õpetajatepäeva aktusel esitame. Kivestiga. Raske, a mitte võimatu, peame lihtsalt leidma viisi, et ta ei plärtsuks kõikaeg. Pool eesti keele tundi rääkisime õpetajatepäevast, tundub nii, et ma saangi endale inglise tunnid. All i ever wanted.

mul on adam campbelli vastu crush, sest ta meenutab teatud filmis teatud eesti luuletajat.

+ homme saan pilku, kui hästi läheb.

++ võiks homme newplace'i minna, hendrix?



5 comment(s)