Thursday, September 10 @ 22:31
Well I wish.


Nii väsinud nii väsinud nii puruks. Õõõõõ, selline kass on peal. Need täna metroos rä lõhutud sukakad ikka veel jalas & ma ei saa nende kiskumiseta, paras ämblikuvõrk juba. Silmad on ka ilmselgelt pandakad. Väldin peegleid. Ma pean. Ausõna.
& ma pean veel paljut, mitte tegema rummi-vessari kooslust, mitte mässama inglise õpetaja vastu, mitte mässama õppealajuhataja vastu, mitte käima supermanina ringi, lina õlgadel jnejne. Paraolümpiale (v antiikolümpia, who gives a damn) läksime c'ga eile öösel metroos määritud linadega, vähe veider oli. Ja siis öeldakse, et eiei, merit, gümnaasium ei võistle maratonis, sa ei pea jooksma, meil läks sassi. A ma ei oleks niikuinii otse sihtpunkti jõudnud, öösel ei saanud piisavalt magada, aint vessar ja õues ja need c sõbrad eesotsas jossiga, kes pesunöörilt ühe joodikutemaja elaniku püksid leidis ning jalastvõtmisel need katki käristas. Ülim tüüp haha. Miška näitas mulle oma sõpru, nüüd homme lähme tallinna oioi, näitan talle enda omi. Ma loodan tõesti, et see tripp eelmistele alla ei jää, kuigi mul pole kohe üldse viitsimist ennast sinna kohale vedada. A tujusid saab ka teeselda.

Päevad koos: 2,2
mul hirm jälle, kauaks sa püsima jääd?


0 comment(s)