Friday, October 9 @ 22:01
Better open the door.
"Kust tuled üle teise muru?" küsis ta muiates.
"Kiire on, koju lähen."
"Kodu on sealpool," näidates ridaelamu suunas.
"Vähemalt viimased kolm-neli aastat juba pole." & ma hakkasin naerma.
"Eks kui kunagi vanameest vaja läheb, eks ma siis tean." Ta läks solvunult poodi, ma sain aint järele hõigata: "Ammu oli vaja!"

GOTTA LOVE MY DADDY!


Täna sooritasin, kaasa arvatud matemaatikas jehuu. Nüüd peaksin homseks valmis olema.
Loetud tunnid veel, veida alla kaheksa. Iga hetk kerkivad esile uued takistused, tahaks lihtsalt karjuda, et fuck it, mida te keerutate nii palju, konkreetsust pls! Peas käis läbi eriti must stsenaarium, kuidas ma sinna bussile ei jõua. Vb ma lihtsalt ootasin seda liiga palju&nüüd mõtlen üle. Ses suhtes, et võin jala ka alevisse minna, kogu tripp võib olla mu enda rahade eest. Hell yea. It's all good. And tomorrow will be cute.

Kõhus on pesumasin.


You better open the door
before I take a hammer to the walls around it
I cannot let you inside my cell
for fear i'll sink the ship and drag us both down


0 comment(s)