Monday, October 19 @ 23:44
Jazz (we've got).

Ütle mulle, kuidas ma peaksingi seda kirja panema? Kuidas sõpsud laupäeva-pühapäeva mu pool veetsid, süües, juues ning charlie&the chocolate factoryt vaadates? Kuidas annu on oranž päkapikk ning me armastame oompa loompasid? (Joosep, rä palun laula enam, see jääb kergemini kummitama kui mõni suvaline eesti popplugu!) Kuidas ma kõike väga enjoysin, kuni jalaga vastu kuuma raudahjuust liikusin ning põletushaavadega kiirabis käisin? (Mitte, et kohaliku arsti jaoks see 5x10cm mõne nahakihita lärakas katkiläinud vill ei oleks). Kuidas ma eile annu poole pitsatama läksin, kuid täna kooli mitte? (Ise olen rahul, sest h tuli sellevõrra kauemaks siia, viis tundi jack bauerit, peeglite tulistamist, south parki ja naermist. „Mees ei kiusa, mees magab. Oi tsauu!“ ) Kuidas ma ütlen, et ma tast sõltuvuses? Ei tea.
A said sa infot? Ilmselgelt. So fuck your writing style standards, fuck dis shit!


I gotta go hard hard me i gotta go hard hard


Ma võin mässata, mul on back-up army with a back-up plan.


0 comment(s)